#Attribution1 { height:0px; visibility:hidden; display:none }

21 Ocak 2016

Batuhan 5 Yasinda






Sonunda oluyor minnak oğlum gün geçtikçe büyüyor :)

Gecen yilki doğum gününde kendime bir söz verdim,5 yas doğum gunu pastasını ben yapacaktım.

Gel gör ki doğum gününe 1 hafta vardı benim hala elle tutulur bir konseptim bile yoktu.

Önce dinazor konseptini yapmak istedim ama istediğim konsept ve pasta için yeterli zamanım yoktu, derken Batuhan'in pizza sevgisine tutundum ve 'Pizza Del Batuhan' konseptinde bir doğum günü hazırladım.






Üstelik sadece pasta değil, kurabiyeleri ve cakepopları  da bizzat kendim hazırladım :)
















Minik misafirlerimize hediye önlük ve asci şapkalarımizi da Filiz annemiz hazırladı sağ olsun. Onları da pizza kutularınin içine sakladık.Miniklerin sevinci görülmeye değerdi.



Çok bi keyifli,hareketli ,bol gürültü parıltılı bir gün oldu. Missss gibi oldu.

İyi ki doğdun oglusum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder