#Attribution1 { height:0px; visibility:hidden; display:none }

17 Kasım 2014

İyi Ki Doğdun Batuhan

 



 












Doğum günlerine bayılırım.Hele ki kendim organizasyonunu yapıyorsam değmeyin keyfime...
Hele bir de oğlumun doğum günü söz konusu ise tadından yenmez.
Ama bu yıl hiç de öyle olmadı :( Doktora yeterlilik sınavı tek kelimeyle hayatımı alt üst etti,doğum günü planlamak şöyle dursun doğru düzgün uyku bile uyumadım.

Sınavı atlatınca birden yapmam gerekenler kafama birer birer düşmeye başladı (o güne kadar nerdelerdi acaba??)

Aman canımm ,bu yıl da yapmayalım ne olacak zaten okulda arkadaşları ile kutlayacaklar diye düşünüp 3-5 gün daha öteledim durumu,derken acı gerçek tokat gibi yapıştı yüzüme..

Yapamazdım ki benden bahsediyorduk.Plansız programsız kutlamasız,organizasyonsuz bir doğum geçirince kahrından hastalanıp yatağa düşenlerdenim ben,tabiatım böyle...



Hemen kolları sıvadım,başladım araştırmaya,önce konsepti düşünmek gerekiyordu,1 haftadan daha az zaman kaldığı için de bilinmeyen bir konsept olmamalıydı.
Angry Bird konseptli bir doğum günü olsun istiyordum,internette dolaşırken bu konseptin hazır balonları,tabakları olduğunu görünce havalara uçtum.Parti sepetinden tüm malzemeleri topladım :) Aile arasında yapılacak bir kutlama olacağı için çok abartmadım ama siz abartabilirsiniz :)











 
Tasarım pastalara bayılıyorum öyle ki gelecek yıl oğlumun doğum günü pastasını kendim yapacağım,kafaya koydum. Ama bu yıl için tercihim yine Misket Pasta oldu,pastayı almaya gittiğimde ne kadar doğru bir seçim olduğunu düşünmeden edemedim,her ayrıntısı çok iyi düşünülmüş,renklerin canlılığı ve karakterlerin duruşu bir harikaydı,ellerine sağlık...



 
  
 Son hazırlıklar da tamamlanınca sıra mum üfleme ve hediye merasimine geldi,Batuhan'ın mutluluğuysa görülmeye değerdi.


 






 

Bu yıl palyaçomuz yada top havuzumuz ,çok fazla çocuk misafirimiz yoktu,Filiz annemiz,Türkan Nenemiz,Ece'miz,halalar ve dedemizle bizbize aile içinde,sıcacık bir kutlama yaptık.Bu mutlu günümüzü paylaşan ve herşeyin mükemmel olmasına yardımcı olan ailemize sonsuz teşekkürler,iyi ki varsınız...













          











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder