#Attribution1 { height:0px; visibility:hidden; display:none }

24 Ekim 2015

Bir Dilim Mutluluk


5 gunu daha kostura kostura bitirdik..Ve bugun Cumartesi...

Iki haftadir her gun spor yapiyorum,itiraf ediyorum oldukca yorucu,iste bu yuzden bugun burnumu evden cikarmayi  bile istemedim. Hal boyle olunca bir suredir aklimda olan havuclu cevizli kekimi yapmaya karar verdim.Bildigim birkac tarif arasindan kafama en yatanini biraz degisitirip uyguladim.
Beyaz un yerine Glutensiz un ,seker yerine de pekmez ☺ ve tabi yağ miktarını da azalttim.

Kekimi Pisirirken gozlerimi kapatip evimin alt katinda bulunacak kafemdeki tarcin ve ogutulmus kahve kokusunu hayal ettim.Missss Misss....


Gelecege yonelik hayellerimde bir yandan fabrikada kosturup bir yandan da kafemde kek ve pasta pisirdigim ironisini yasasam da, ki bunlar için 24 saatin yetmeyecegi çok belli, hayel etmeden hicbirseyin gerceklesmeyecegine inananlardanim.

Hayellerimize adım adım yaklastigimiz,tarçın tadında bir haftasonu olsun o zaman ☺



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder