#Attribution1 { height:0px; visibility:hidden; display:none }

17 Temmuz 2014

Özgürlük Göklerde!!-Tandem Atlayış



Bu günlerde kafamı kurcalayan mevzular var.Gerçekten yaşıyor muyum,yaşarken eğleniyor muyum,hayattan zevk alıyor muyum,daha iyisi için nasıl yaşayabilirim,neler yapabilirim?

Hal böyle olunca da yaşadığımı hissettiren,iyi ki yapmışım dediğim etkinlikleri bloga eklemeye karar verdim.

2012 yılı öyle stresli geçmişti ki yerimde durmakta zorluk çekiyordum,tam da o anlarda ne yapabilirim,ne yapabilirim diye düşünürken,seevgili kuzimin tandem atlayış yapmak için rezervasyon yaptırdıını öğrendim, ve  kendimi tandem atlayışı araştırırken buldum.

2013 Temmuz ayı için Efes Atlayış Merkezinden ön rezervasyon yaptırdım,ve işte o gün geldi çattı.İzmir'e gidip 2 gün havanın atlayışa uygun olmasını bekledikten sonra telefonum çaldı,telefonun ucundaki ses,'Hadi gelin bugün uygun' diyordu.Birden heyecanlandım,arabaya atladık,İzmir'e 40,Selçuk'a 5 dakika mesafedeki merkeze ulaşıncaya kadar içim kıpır kıpırdı.



Vardığımızda iyi ki gelmişiz diye düşündüm,tabi aynı şeyi Cem için söyleyemeyeceğim :)))

Vardığınızda ilk farkettiğiniz müthiş pozitif bir yaklaşım,ve rahat insanlar,rengarenk paraşütler oluyor...

Atlayışda elin kolun nerde nasıl durmalı,uçaktan çıkış vs. hepi topu 10 dakikalık videolu bir eğitim sonrası giyinmek için yönlendiriliyorsun. 


  
Hazırlıklar başlıyor!!!
O ana kadar 'Ben atlamam,ne işim olur diye mızırdanan sevgili kocam da gaza geliyor ' .

Uyarayım gidip de atlamadan dönmek pek mümkün değil,mutlaka deneyimlemek istiyorsunuz.

Uçağımız 8-10 kişilik,kamera elinde bulunan sevgili hocamız atlayışımızı görünteleyecek.Eeee anı ölümsüzleştirmemek olmaz dimi.
                                                                                                                                                                           





Uçakta durum aynen bu şekilde,sıkış pıkış ardarda diziliyorsunuz.














Muazzam bir gürültü oluyor,sağolsun hocalar arada uçağın kapısını açıp açıp aşağı bakıyor,yüreğiniz Hopppppp ediyor.Evetttt,4000 metre yüksekliğe ulaşınca 'tamam diyorlar,başlayalım!!!!' (Şanslıyım kalbim hala benimle)



Ve işte o an,12 dakika sürecek deneyimin başlangıcı,kalbinizi yerinden çıkacak gibi hissettiren ,bir o kadar da eğlenceli 1-2 saniye.Uçağın kapısında beklemek...Aşağı bak ve şimdiiii!!! 
45 saniye süresince  200 km hızla  düşüş,evet asıl eğlenceli kısım kendinizi boşluğa atıp düşüyorsunuz...Sonrasında paraşütünüz açılıyor  10 dakika süzülerek,Efes'i izleyerek,muhabbet ederek  yere iniyorsunuz.





















İndiğinizde yüzünüzde kocaman bir gülümseme,adrenalin patlamasının verdiği rahatlık ve boşvermişlik.Bir daha ne zaman gelecem diye sabırsızlanma.




Özetle,tandem atlayış hayatta en azından 1 kez deneyimlenmesi gereken,insanı bu denli özgür hissettiren,ayağını yerden kesen (muakkak),yaşadığını hissettiren,oh bee dedirten,deli gibi güldüren aktivite.Bu yıl uçaklarını kiraya vermişler,uçaklarının gelmesini bekliyorum haberi alır almaz bir kez daha istikamet doğru İzmir...































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder